تولدت مبارک قشنگِ مامان بابا
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 283099
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : فافا

اگه گفتید امروز چه روزیه؟تولد یک سالگی صندوقچه ی خوجل موجل ما یعنی من و نفسیم هستش پارسال این موقع ها بود که قبل از مسافرت و درست شب عقد مامان بابا این وبلاگ به متولد شد تا تقدیم بشه به عشقم خیلی اینجا رو دوست دارم یه جای امن برای ثبت تمام خاطرات روز عشقی های من و همسری هستش تا بعداً وقتی بهم رسیدیم کنارهم بشینیم تمام خاطرات باهم بودنمونو بخونیم دوست دارم اگه خدا بهمون عمر داد زنده بودیم روز عقد روز عروسی حتی روز به دنیا اومدن جیگمل مامان اینجا بنویسم علاوه بر این به همتون عادت کردم برام مهم شدید باید روزی دو سه بار به همتون سر بزنم خوب بودنتون برام مهمه اینکه شاد باشید خوش باشید وقتی یه مشکلی براتون پیش میاد واقعا از ته دل نگرانتون میشم برای تک تکتون یه حرفایی دارم که میام فردا همین جا در ادامه مینویسم.......دوستون داره فافا

    taart11.gif

 



نظرات شما عزیزان:

eli
ساعت0:18---4 تير 1393

هرکار می کردم نظرم ثبت نمیشد فافایی

دوست خوبم:حالا که ثبت شد ناراحت نباش:)



غزل
ساعت16:26---2 تير 1393

فافا جون الان اون حرفي كه ميخواستي بگي دقيقا كجاست؟
هرچي ميگردم پيدا نميكنم كه

دوست خوبم:بوخودا تازه امتحانم تموم شده دارم میرم شمال ایشالا اومدم کلی حرف عکس خاطره دارم براتون حالا بوس بده بیاد دختر پیگیر من:)



raha
ساعت21:07---1 تير 1393

سلام وب قشتگی داری من لینکت کردم خوشحال میشم تو هم منو با عنوان فریاد احساس...لینک کنی و یه سری به ما بزنی
ممنون...!

دوست خوبم:سلام دوستم سر زدم موفق باشی بازم میام



فاطیما
ساعت22:37---31 خرداد 1393

سلام فافا جون تبریک میگم
شرمنده درگیر کلاسام هستم کم میام وبت
راستی فافا من هرچی میکنم نمیتونم برم ادامه مطلب عکساتو ببینم
من چیکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست خوبم:سلام عزیزم مرسیبوسهفاطیما جون من حالت رو پرسیدم سوءتفاهم نشه برای وبلاگ اومدن نپرسیدم نگرانت شدم از پست اخرت از اون جهت پرسیدم عزیزمبوسهاین پستم ادامه مطلب نداره کع اما اگه برای پست قبل نمیره وبلاگ با یه مرورگر دیگه باز کن درست میشه



eli
ساعت16:26---31 خرداد 1393

سلام فافایییییییییییی

دوست خوبم:سلام الــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوبی دختر کجایی تو نمیگی نگرانت میشممردد



مریم
ساعت16:05---30 خرداد 1393

مبارک و مبارک انشالله مبارکش باد
مبارک باشه فافا جونم

دوست خوبم:وبلاگ چقدر قشنگه ایشالا مبارکش بادخندهادامه رو نگفتی خودم گفتم:)

مرسی مریمی بوووس



خانوم گل
ساعت11:33---30 خرداد 1393

سلام فافا جونم
تولده وبت مباااررررک
انشالله همینجور که تا الان خاطرات خوبتو توش نوشتی ازین به بعدم همینجوری باشه عزیزم

دوست خوبم:سلام مامان گل عزیزبوسهممنون ایشالا شما هم از خاطره ها شیرین کاریهای دختر گلت بنویسی ما بخونیم دلمون براش قیلی ویلی برهخنده



zahra
ساعت21:09---29 خرداد 1393

سلام مبارکه های های مبارکه وای وای

دوست خوبم:اوه چه تبریک با سروصدایی مرسی زهرا جون:)

 

 



یه دوست
ساعت15:09---29 خرداد 1393

تولدت مبارک وبلاگ کوچولو،ایشالا با خاطره های خوب بزرگ بشی و هزار ساله بشی

دوست خوبم:خیلی کامنتت خوب بود مستقیم به دخترم تیریک گفتیبوسه مرسی اتوسا جون:)



سولماز
ساعت14:12---29 خرداد 1393

سلام فافاجونم.مبارک باشه تبريك ميگم گلم.ايشالا خيلي خيلي زود بياي ومارو واس عروسيت دعوت كني.دعوت ميكني دگ????????????????

دوست خوبم:سلام عزیزم باید به دخترم صندوقچه خانوم مامان تبریک بگی نه به منخندهاره بابا اونم به صرف شام:)



صبا-یک بانو
ساعت13:22---29 خرداد 1393

تولدت مبارک وبلاگ فافا جونم
فافاجونم ان شاا... به زودی بیای تاریخ عقدتونو بنویسی عزیزدلم

دوست خوبم:مرسی صبا جون بووووس از طرف صندوقچه:)



مرجان
ساعت11:34---29 خرداد 1393

تبریک میگم عزیزم
دوستیهای مجازی خیلی جالبه با اینکه همو ندیدیم ولی واسه هم مهمیم
امیدوارم هر خاطره ای که اینجا ثبت میشه خاطرات پر از عشق و شادی باشه

دوست خوبم:ممنون مرجان عزیزمبوسه درسته مثلا من الان تازه از امتحان اومدم ناهار نخورده پای وبلاگم ببینم بچه ها در چه حالن:)



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: